آیا با کار پزشکی در گرجستان آشنا هستید؟

3اردیبهشت1398
0 نظر

کار در گرجستان

اگر قصد دارید از مهاجرت از طریق کار پزشکی در گرجستان مطلع شوید با ما باشید. معمولا اکثر کسانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، از راه پزشکی و کار پزشکی اقدام می کنند. به این ترتیب، بعد از اینکه اقامت تحصیل را گرفتند می توانند برای کار رشته پزشکی و گرفتن پذیرش پزشکی از دانشگاه های خارج از کشور اقدام نمایند. اگر در گرجستان هستید و می خواهید بعد از اتمام تحصیل خود به دنبال شغل مربوط به رشته تحصیلیتان هستید، باید از شرایط کار این کشور مطلع باشید. در اینجا درباره کار پزشکی در گرجستان و شرایط آن با شما صحبت خواهیم کرد.

شرایط کار پزشکی در گرجستان

بر اساس بررسی و جستجو پزشکی شرکت  Merritt Hawkins & Associates ، پایه حقوق بازنشستگی استخدام پزشکان، در سال 189،000 دلار می باشد، که به طور میانگین کمترین هزینه را برای ​​پزشکان خانواده و همچنین متخصصان اطفال دارد. همچنین، درآمد یک جراح ارتوپدی، نسبت به دیگر رشته ها، میتواند حدود 519000 دلار درآمد کسب کند. درواقع، پزشکان متخصص می توانند به شکل قابل توجهی کسب درآمد کنند و حقوق خود را بالا ببرند.

درآمد پزشکان در گرجستان

بر اساس آمار توسط مریت هاوکینز، پر درآمد ترین شغل ها در کشور گرجستان برمی گردد به متخصصین قلب و عروق که پایه حقوق آن ها می تواند به طور میانگین حدود 512000 دلار باشد. تخصص بعدی که درآمد بالایی نسبت به دیگر شغل ها دارد، اورولوژی می باشد. درواقع، درآمد متخصصان اورولوژی به طور میانگین ​​461000 دلار می باشد، ناگفته نماند کهاین درآمد شامل پاداش و مزایا هم می باشد.

به طور کلی، امروزه شغل پزشکی یکی از مهمترین حرفه ها در میان مشاغل امروزی می باشد. این حرفه بسیار چالش برانگیز و به روز می باشد. افراد زیادی به دلیل ضروری بودن این شغل در جامعه و همچنین رقابتی بودن آن این شغل را برمی گزینند. اگر شما قصد دارید که در کشوری خارجی از جمله کشور گرجستان به تحصیل در رشته پزشکی بپردازید و بعد از تحصیل خود شغل آن را ادامه دهید، می بایست دارای اعتماد به نفس بالایی باشید، دلیل آن هم این است که این شغل دارای چالش های فراوانی می باشد و شما ممکن است در طول زندگی و شغل خود، با مردم متفاوتی روبرو شوید.

 

درآمد پزشکان در گرجستان
درآمد پزشکان در گرجستان

اگر شما رشته پزشکی را برای خود انتخاب کردید و قصد دارید در کشور گرجستان به تحصیل آن بپردازید، باید حتما به موضوعات و علوم پزشکی علاقه زیادی داشته باشید و همچنین طرفدار کمک و همیاری کردن به دیگران باشید. به این ترتیب، با داشتن این دو اصل خیلی مهم، شما انگیزه لازم را برای مطالعه این رشته طی چند سال کسب خواهید کرد و در نتیجه، اینگونه کسب صلاحیت برای دریافت مدرک دکتری در شما ایجاد شده و افزایش میابد.

اگر قصد دارید در کشور زیبای گرجستان به تحصیل بپردازید و برای تحصیل در گرجستان و کار در این کشور نیاز به راهنما و مشاور دارید با ما در شرکت وان جورجیا تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما راهنمایی های لازم را برای تحصیل و اقامت گرجستان به شما ارائه دهند. اگر هم جزء افرادی هستید که شهروند گرجی محسوب می شوید، برای ثبت نام دانشجویان مدارکی لازم است که در زیر به آن ها اشاره کردیم.

 

ثبت نام دانشجویان بر اساس دستور وزارت آموزش و علوم گرجستان صورت می گیرد. مدارک زیر مخصوص شهروندان گرجی، می باشد:

گواهی اتمام تحصیل دبیرستان

گواهی موفقیت در آزمون ملی برای شهروندان گرجستان

شهروندان گرجی بایستی در یک آزمون سراسری به زبان انگلیسی، امتیاز بیشتر از ۷۵% دریافت کنند.

 

گذراندن دوره های آموزشی کار پزشکی در گرجستان :

در اینجا می خواهیم به دوره های آموزشی کار پزشکی در گرجستان اشاره کنیم. به طور کلی یک دوره ی پیش پزشکی ۲ ساله وجود دارد که به این شرح می باشد :

دوره ی پیش پزشکی ۲ ساله:

این دوره درواقع، آموزش علوم پایه از جمله زیست شناسی، فیزیک، شیمی و رشته های مهم در علوم انسانی مانند باستان شناسی، تاریخ هنر، تاریخ تمدن، ادبیات جهان، روانشناسی، مهارت های ارتباطی و غیره را به علاقه مندان ارائه می دهد.

دوره ی پزشکی ۴ ساله:

این دوره به طور کامل یکپارچه می باشد و از ۴ فاز اصلی تشکیل شده است، به طور کلی پایه پزشکی دارای ۲ چرخه می باشد:

انسان سالم
بیماری های انسانی

 

گذراندن دوره های آموزشی کار پزشکی در گرجستان :
گذراندن دوره های آموزشی کار پزشکی در گرجستان :

به این ترتیب، بعد از فارغ التحصیلی و اتمام تحصیل از محل اقامت گرجستان، شما به عنوان پزشک قادر هستید که در رشته آموزش پیشرفته تخصصی خود به کار مشغول شوید. به طور کلی، حرفه و کار پزشکی در گرجستان می تواند پزشک متخصص اطفال، پزشکان خانواده و همچنین جراحان عمومی، متخصصان بیهوشی و متخصص زنان و زایمان باشد. اگر مایل هستید تا در کشور گرجستان به تحصیل بپردازید مخصوصا در رشته پزشکی و برای تحصیل، اقامت گرجستان و کار در این کشور نیاز به راهنما و مشاور دارید با ما در شرکت وان جورجیا تماس بگیرید. مشاورین ما می توانند در این زمینه و چه در زمینه های دیگر از جمله تجارت، ثبت شرکت در گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و غیره راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

 

 

پیام بگذارید