مزایای مهاجرت و دریافت اقامت گرجستان

30مهر1397
0 نظر

پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا

با توجه به اینکه گرجستان یکی از عضوهای ناظر اتحادیه اروپا می باشد و در صورت پیوستن به اتحادیه اروپا این کشور وارد بازار حدود یک میلیارد نفری میشود.

و همچنین کسانی که از ویزای شینگن گرجستان استفاده می کنند بدون نیاز به در یافت ویزا میتوانند به کشور های اروپایی سفر کنند.

2- سرمایه گذاری در گرجستان به صورت راحتر
بسیاری اینده گرجستان را درخشان پیش بینی میکنند.

رشد کسب و کار در این کشور بسیار بالا بوده و فرصت بسیار مناسبی برای کارفرمایان می باشد و با کمی تلاش برایی رقابت میتوانید به نتایج مطلوبی برسید.

3- امنیت بالا در گرجستان
علاوه بر انتخاب گرجستان بعنوان سومین کشور امن دنیا در سه سال گذشته، پلیس این کشور نیز دومین پلیس پاک جهان می باشند(یک دزدی کوچک در گرجستان 15 سال حبس به دنبال دارد)

4- پایین بودن هزینه زندگی در گرجستان
گرجستان یکی از ده کشور ارزان برای زندگیست و هزینه پایین زندگی یکی دیگر از مزایای اقامت گرجستان و مهاجرت به این کشور است.

5- نزدیکی گرجستان به ایران
لازم به ذکر است که فاصله پرواز از تهران به تفلیس 90 دقیقه می باشد، بنابراین دارندگان اقامت گرجستان میتوانند با دردسر و هزینه پایین، به این کشور رفت و آمد داشته باشند.

6- نیروی کار جوان و آماده در گرجستان
متاسفانه نرخ بیکاری در گرجستان بالاست و بنابرین به کار نیاز دارند و میانگین دستمزد پایین تر از میانگین دستمزد سایر کشورهای اروپای شرقی است.

7- طبیعت زیبا و خیره کننده گرجستان
یکی از دلایل اصلی تقاضای سفر به گرجستان، داشتن آب و هوای مناسب و طبیعت بکر و دست نخورده است که هر گردشگری را به خود جذب میکند گرجستان دارای جاذبه های گردشگری بسیار و سواحل خیره کننده است گرجستانی ها کشورشان را بالکن اروپا میدانند.

8- کارو تفریح متوازن
و در آخر، با اقامت گرجستان و زندگی در گرجستان، شما میتوانید با ایجاد توازن بین کار و تفریح روزهای خوبی رو در گرجستان رقم بزنید میتوانید به راحتی و ارزان از زندگی خود لذت ببرید.
اینها فقط بخشی از مزایای مهاجرت به کشور گرجستان بطور خلاصه بود .

پیام بگذارید