ویزای کار گرجستان به چه صورت است؟

28فروردین1398
0 نظر

ویزای کار در گرجستان

به طور کلی از جمله راه های مهاجرت به کشور گرجستان گرفتن ویزای کار گرجستان و اقامت این کشور می باشد. این را باید بدانید که گرفتن اقامت از راه کار در گرجستان، شرایط و روش های مخصوص خود را داراست و هدف ما هم در این مطلب در اختیار گذاشتن مطالب مفید در خصوص گرفتن ویزای کار و اقامت گرجستان به شما می باشد . امید است این مطالب برای شما همراهان همیشگی شرکت وان جورجیا مفید باشد.

کسانی که قصد دارند در کشور گرجستان کار کنند لازم است تا حتما مجوز کار در گرجستان را بگیرند. برای مثال اگر شما به عنوان یک فرد خارجی بخواهید مجوز یا ویزای کار گرجستان بگیرید، زمانی که ویزا کار برای شما صادر شد، شما می توانید فعالیت های کاری خود را در این کشور آغاز کنید.

در سال 2014 کشور گرجستان یک رویه و سیاست ویزای جدید را تصویب نمود. اگر شما جزء افرادی هستید که می خواهید در کشور گرجستان کار کنید، لازم است که یک ویزای بلند مدت دریافت نمایید و بعد از آن برای اخذ مجوز اقامت اقدام نمایید. در واقع در صورتی که این ویزا به منزله یک مجوز کار می باشد، که این مجوز طولانی مدت باشد.

در کل مهاجران کشور های خاص برای گرفتن ویزا جهت ورود به گرجستان معاف می باشند. به هر حال، این افراد حداکثر می توانند به مدت یک سال اقامت داشته باشند. طبق این رویه و سیاست، همه شهروندان اتحادیه اروپا و ۶۴ کشور دیگر این امکان را دارند تا بدون روادید یا ویزا وارد کشور گرجستان بشوند. علاوه بر این، این قانون می تواند شامل حال افرادی که دارای پناهندگی در کشور گرجستان هستند و یا افردی که گذرنامه های دیپلماتیک از چین، مصر، پرو و اروگوئه دارند، می باشد.

 

ویزای کار در گرجستان
ویزای کار در گرجستان

درخواست ویزا در گرجستان

اگر شما به عنوان یک خارجی قصد دارید در کشور گرجستان سرمایه گذاری کنید و همچنین یک تجارت یا کاری را در کشور گرجستان راه اندازی و پیش ببرید، بایستی دارای یک ویزای معمولی باشید. این سند یا ویزا به وسیله تالار عمومی خدمات یا سفارت و یا کنسولگری در کشور مبدا به صدور می رسد. برای اقدام و درخواست ویزا باید بدانید که در قدم اول شما به اسناد زیر نیاز دارید:

مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای کار در گرجستان

پاسپورت معتبر
فرم درخواست ویزا
یک عکس
رسید پرداخت هزینه

امکان دارد اسناد دیگری هم لازم باشد، اسنادی برای شناخت بیشتر هویت، اسناد اثبات موقعیت مالی و هدف اقامت فرد در کشور. می توان فرم درخواست را در سفارت یا کنسولگری گرجستان و به زبان گرجی یا انگلیسی یا زبان کشور مبدا پر گردد. و تصویب و صدور ویزای معمولی در عرض هفت روز به عموم اعلام می گردد.

 

دارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای کار در گرجستان
دارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای کار در گرجستان

پیدا کردن کار یا شغل در گرجستان

زمانی که شما به عنوان یک خارجی قصد دارید تا در گرجستان به دنبال شغل بگردید، این را بایستی بدانید که مراحل پیدا کردن کار برای افراد خارجی در کشور گرجستان خیلی معمول می باشد و این شما می توانید این مراحل را به صورت آنلاین و یا از راه ارتباطات انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که قبل از اقدام سعی کنید در این خصوص آموزش های لازم را ببینید.

لازم است با شرکت های بین المللی مستقیما در رابطه باشید تا اگر زمانی برای استخدام و موقعیت شغلی اعلام کردند، پیگیر شوید و آن را به دست آورید، چراکه شرکت های گرجستانی مایلند نیروهای خارجی جذب و استخدام کنند. این را در نظر داشته باشید که تجربیات شما بایستی حتما با فعالیت شرکت های مورد نظرتان ارتباط داشته باشد.

به طور کلی، زندگی و داشتن شغل در هر کشور خارجی می تواند یک تجربه ارزشمند و جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد. کشور گرجستان دارای چالش های زیادتری به نسبت دیگر کشور ها می باشد. همچنین از آنجایی که دارای ثروت می باشد، نسبت به رقیب های خود برتر می باشد.

در نهایت در این مطلب سعی کردیم که به شرح موضوع مهمی از جمله گرفتن اقامت از طریق کار در گرجستان بپردازیم. اگر برای گرفتن ویزای کار، اقامت، سرمایه گذاری در گرجستان، ثبت شرکت در گرجستان و تحصیل در گرجستان به مشاوره نیاز داشتید، می توانید با ما شرکت وان جورجیا تماس حاصل فرمایید.

 

 

پیام بگذارید