تفلیس در شب

5دی1397
0 نظر

 

تمامی شهرها در شب نمای و ظاهر خاص دیگری دارند، حتی ممکن است که شبیه ظاهر آن در روز نباشد.

نور، مشعل ها، و فلش ساختمان ها و ماشین ها زیبائی خاص و بیشتری به شهر در شب میدهند. تفلیس شهر فوق العاده ای هست برای کسانی که عاشق شبگردی و یا حتی عکاسی درشب در سطح شهر هستند.تفلیس در شب به یک شهر جذاب و رمانتیک تبدیل می شود. برای شما عکس ها و فیلمی آماده کرده ایم از شب های تفلیس( توسط عکاس: گیورگی شرمازاناشویلی)

 تفلیس، کلیسای جامع مسیحیان ارتدکس(سمبا)

کلیسای جامع گرجستان(سمبا) در سال گذشته7 اکتبر فستیوال تبلیسوبا

عکس در ساعت های مختلف و انعکاس نور در شب خیره کننده پایتخت گرفته شده است

مختصری در مورد تفلیس:

پایتخت گرجستان تفلیس در قرن پنجم تاسیس شد. این شهرتوسط رم،عرب ها، فارس ها، ترک ها و مغول ها فتح شدهو بعد از آن گرجستان در سال 1799 توسط روسیه فتح شد و تا پایان زمان اتحادیه شوروی باقی ماند.

فرهنگ های مختلف نتوانست بر روی فرهنگ این کشور تاثیر بگذارد.

واکنون تفلیس قدیمی ترین پایتخت که با معماری سنتی و مدرن و معماری در حال رشد خود را به رخ میکشد.

اکنون تفلیس انباشته ازتاریخ، فرهنگ، مراکز مذهبی با انواع بالکن ها و حکاکی های زیبا در خانه ها در حالی که تفلیس مدرن پوشیده شده است از خانه ها و مکان های خارق العاده

 

برج تلویزیون در پارک تسمیندا

نارین قلعه یکی از اماکن مهم در تفلیس قدیم (مربوط به قرن سوم )میباشد که حتما باید از آن دیدن کنید. این در قرن سوم ساخته شده است.به دلیل تجاوزات متعدد این قلعه چندین بار دفن شده است . این قلعه در متخی قرار دارد.قبل از اینکه از نارین قلعه بازدید کنید باید از بنای تاریخ پادشاه واختان گرگاسالی، بنیانگذار تفلیس وکلیسای مریم مقدس در بالای رودخانه مکتوری (کورا) را ببینید. گرجستان قدمت 7000 ساله دارد . از سیستم سنتی جهت گرم کردن حمامها هنور در حمامهای قدیمی تفلیس استفاده میشود .

آبانوتوبانی در تفلیس قدیم

فستیوال سالیانه ی تبیلیسوبا

این فستیوال سالیانه در آخرین پایان هفته ی اکتبر برگزار میگردد که امسال در اولین آخرهفته ی اکتبر برگزار شد که دلیل آن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 28 اکتبر بود.

 بنای یادبود به نام کرونیکل گرجستان، واقع در تفلیس، Temqa

اولین بار این جشنواره در 28 اکتبر سال 1979  برگزار شد و از آن زمان به یک سنت معتبر در گرجستان تبدیل شده است. این جشنواره ویژگی های همچون برگزاری کنسرت ها و جشن های موسیقی سنتی و رقص و رویدادهای فرهنگی مختلف را در مرکز تفلیس قدیم که  بخش تاریخی شهر است دارد. این جشنواره فراتر از جشن های  گذشته و حال حاضر شهر است و مردم از سراسر گرجستان به این جشنواره می آیند و محصولات منطقه و شهر خود را به نمایش می گذارند تخصیص جایزه ی شهروندی افتخاریِ تفلیس توسط شهرداری نیز در چارچوب Tbilisoba اعطا میگردد.

مسجد واقع شده در تفلیس قدیم

 

پل شیشه ای (پل صلح و دوستی) رابط بین تفلیس قدیم و جدید

 

سپیده دم در تفلیس

 

منظره پارانوما تفلیس و کلیسای سمبا

 

بنای یادبود Kartlis Deda (مادر گرجستان) در تفلیس

 

پل Metekhi و سپیده دم در شهر قدیمی

هتل بیلتمور تفلیس در نمای نور شب

سمبا و نارین قلعه در یک قاب

برج تلویزیون در نمای شب

تمکا و مخیانی، نمای شب

رودخانه مکتواری و کلیسای سمبا

میدان آزادی و مجسمه سنت جورج در شب

تفلیس پوشیده شده در مه

اقامت گرجستان با وان جورجیا

وان جورجیا یکی از با سابقه ترین فعالان در زمینه اخذ اقامت در گرجستان ، ثبت شرکت در گرجستان ، سرمایه گذاری در گرجستان و تحصیل در گرجستان است که با دارا بودن کادری مجرب مسیر رسیدن به اهدافتان را هموار می نماید. هدف وان جورجیا ارائه اطلاعات جامع و خدمات حرفه ای به افراد علاقه مند به اخذ اقامت گرجستان به روش های ممکن می باشد.

پیام بگذارید