چرا زندگی در گرجستان بین ایرانیان طرفدار دارد؟

20اسفند1397
0 نظر

زندگی در گرجستان

آیا تا به حال به زندگی در گرجستان فکر کرده اید؟

تنها سفر کردن به گرجستان به روزهای تعطیلی یا عید نوروز اطلاق نمی شود و می توان گفت علاقه ایرانی ها بیش از پیش به زندگی و اقامت گرجستان معطوف گردیده است.

در واقع تعداد بیشماری از ایرانی ها در شهرهای گرجستان سکنی گزیده اند و صاحب خانه شده اند. به این ترتیب اشتیاق سفر به کشور گرجستان دیگر از فضای اینترنتی و آژانس های مسافرتی گذشته است و بسیاری تصمیم به اخذ اقامت دایم در این کشور زیبا را گرفته اند.

در اینجا می خواهیم این موضوع را بررسی نماییم که چرا زندگی در گرجستان بین ایرانیان طرفدار دارد؟ با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید :

هزینه زندگی در گرجستان

 

 

زندگی و فضای راحت اجتماعی
زندگی و فضای راحت اجتماعی

بسیاری از این افرادی که اقامت و زندگی در گرجستان را انتخاب کرده اند، دلیل مهم و اکثرا مشترکی را داشته اند و آن هم این است که هزینه پایین زندگی در این کشور و شرایط باز اجتماعی باعث شده است که این کشور انتخاب زندگی برای ایرانیان باشد. اما مردم گرجستان بسیار آسان گیر و ساده ‌زیست هستند.

شرایط باز اجتماعی همواری باعث جذب بیشتر ایرانیان به گرجستان شده است، این شرایط در بسیاری از موارد از جمله شرایط زندگی شغلی و تحصیلی افراد می تواند موثر باشد.

 

 اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک

برای گرفتن اقامت گرجستان ابتدا لازم است ارزش خانه یا ملکی که می خرید، دست کم ۳۵ هزار دلار باشد. شما با خرید ملک می توانید به مدت یک ‌سال اقامت موقت و بعد از تکرار این اقامت موقت، اقامت دایم را اخذ نمایید. به این ترتیب این مراحل اخذ اقامت، انگیزه ایرانیان را بسیار زیاد کرده است. نا گفته نماند که امنیت در کشور گرجستان هم در انتخاب اقامت و زندگی بی تاثیر نبوده است. چرا که این کشور از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

مردم مهمان نواز و خونگرم

به دلیل مدلی شهر ها و خیابانها و از همه مهم تر رفتار و برخورد خونگرم مردمان گرجستان ایرانی ها هرگز در این کشور احساس غربت نخواهند کرد. خلق و خوی مردمان گرجستان بسیار نزدیک به خلق و خوی ما ایرانی ها می باشد. به همین دلیل شما زمانی که وارد این کشور می شوید، می توانید به راحتی با مردم آن جا ارتباط برقرار کنید و لحظات شادی را برای خود رقم بزنید. تصور کنید که خیابان روستاولی شهر تفلیس دقیقا مانند خیابان ولیعصر تهران شلوغ و فعال می باشد.

به طور کلی مزایای مهم انتخاب ایرانیان برای زندگی در کشور گرجستان، نزدیکی گرجستان به ایران، دوستانه بودن مردم گرجستان و داشتن خلق و خویی نزدیک ایرانی ها، بدون ویزا بودن این کشور، اخذ اقامت آسان، ورود به اتحادیه و شینگن، بالا رفتن موفقیت و رشد سریع در شغل و تحصیل، هوای سالم، سلیقه غذایی مشترک، ارزان بودن مواد غذایی و همچنین داشتن مدارس و دانشگاه‌ های بین‌ المللی معتبر برای تحصیل در گرجستان می باشد.

 

 

مردم مهمان نواز و خونگرم
مردم مهمان نواز و خونگرم

 شغل ایرانیان پس از مهاجرت  کار در بازار املاک و تورگردانی

طبق آمارها معلوم می شود که حدود ۱۰‌هزار ایرانی در کشور گرجستان زندگی می کنند و این رقم هم مدام در حال افزایش می باشد. به خاطر وارد شدن حجم زیادی از ایرانی‌ها به کشور گرجستان، در آینده این کشور می تواند به یکی از قطب ‌های قدر و مهم بیزینس بدل می ‌شود چرا که در حال حاضر سرمایه ‌های بیشماری وارد کشور گرجستان می ‌شود و اشخاص در صدد راه اندازی کسب و کار خود می باشند.

به طور کلی از برجسته ترین و مهمترین علت های مهاجرت ایرانیان به کشور گرجستان را می‌توان این گونه توضیح داد که:

مردم ایران به محض ورود به این کشور، احساس نزدیکی فرهنگی و اخلاقی با این کشور و مردم آن جا می کنند، نزدیک بودن خود کشور ایران به کشور گرجستان، راه اندازی آسان شغل یا کسب‌ و کار مورد نظرتان و سهولت قوانین آن جا، فضای امن برای سرمایه‌گذاری در گرجستان و به حداقل رساندن فساد، کم هزینه بودن مخارج زندگی در کشور گرجستان مخصوصا در مقایسه با شهرهای بزرگ خود ایران از جمله تهران، داشتن روابط فرهنگی و تاریخی بین این دو کشور، دسترسی راحت به بازارهای اروپا و فرصت های جدید، داشتن آب و هوایی مطلوب وطبیعتی زیبا و بکر، داشتن شرایط اقلیمی مناسب و آب و خاک برای کشاورزی و داشتن امنیت بسیار بالا بین کشورهای همسایه از جمله کشور ارمنستان، جمهوری آذربایجان و حتی کشور ترکیه.

به طور کلی ایرانیان بعد از مهاجرت در زمینه هایی از جمله تجارت، سرمایه‌گذاری در املاک و سرمایه‌گذاری در کشاورزی و دامپروری می باشد. این سرمایه گذاری می تواند شامل راه اندازی گلخانه، حوض ها و استخرهای پرورش ماهی و همچنین پرورش دام و طیور می باشد.

 

 

اگر شما هم علاقه مند به مهاجرت به گرچستان می باشید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرایط مهاجرت با وان جورجیا تماس حاصل فرمایید.

00995591955002 تماس در واتس آپ

پیام بگذارید