ارزش پاسپورت گرجستان

2مهر1397
0 نظر

گذرنامه های گرجستان به شهروندان گرجستان برای تسهیل سفرهای بین المللی اعطا می شود. از ۱ ژانویه ۲۰۱۷، ارزش پاسپورت گرجستان به گونه ای است که شهروندان گرجستان بدون احتیاج به ویزا اجازه ورود به ۶۹ کشور و سرزمین را دارند.

امتیاز و ارزش پاسپورت گرجستان

قبل از این تصمیم گیری، گذرنامه گرجستان امتیاز ۶۹ بدون نیاز به ویزا را داشت، که شهروندان گرجستان می توانستند بدون ویزا یا ویزا در هنگام ورود از ۶۹ کشور بازدید کنند. با اجازه ورود جدید بدون ویزا به اتحادیه اروپا، نمره پاسپورت گرجستان به ۱۰۳ رسیده است، که به طور قطع آن را در رتبه ۴۴ قدرت جهانی پاسپورت قرار می دهد.

گذرنامه گرجستان

گرجستان جز ۵۰ کشور دارای ویزای قدرتمند است. در یک تصمیم تاریخی، پارلمان اروپا اجازه ورود به کشورهای اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا را به گرجستان اعطا کرد، از جمله منطقه شنگن، با ۵۵۳ رای موافق، ۶۶ مخالف و ۲۸ رای ممتنع. گذرنامه گرجستان قبلا رتبه ۵۸ را با کشورهای عربستان سعودی، لسوتو، سورینام، پاپوآ گینه نو و قزاقستان شریک بود.
مردم گرجستان این خبر و موفقیت شادی بخش را جشن گرفتند. مذاکرات بدون ویزا بین گرجستان و اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۲ آغاز شد، اما نگرانی های امنیتی دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا باعث توقف این مذاکرات شد.

مهاجرت از طریق ویزای گرجستان

بر اساس معاهدات بین المللی و قوانین داخلی کشورها شهروندان گرجستان قادر به سفر۹۰ روزه بدون نیاز به ویزا به کشورهای زیر هستند:
آندورا، اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، موناکو، سن مارینو، واتیکان، لیختن اشتاین، ایسلند، نروژ، سوئیس، ایران، قزاقستان، اروگوئه، کلمبیا، هائیتی، ازبکستان، قرقیزستان، ترکیه، تونس، شیلی، برزیل، پاناما.گ

برای امور مهاجرت به گرجستان و احتساب هزینه زندگی در گرجستان آنجا شما می توانید با مشورتی که از مشاورین و کارشناسان وان جورجیا دریافت میکنید اقدامات خود را در راستای تکمیل مدارک انجام دهید.

وان جورجیا همراهی مطمئن و همیشگی شما در بهشت قفقاز،کشور گرجستان

 

پیام بگذارید