استفاده از تکنوژی های ارتباطات و اطلاعات در کمپانی های گرجستان

12آذر1397
0 نظر

تکنولوژی های ارتباطات گرجستان

در اینجا درباره ی استفاده از تکنولوژی های ارتباطات و اطلاعات در کمپانی های گرجستان با شما صحبت خواهیم نمود. در نظر سنجی که در اوایل ژانویه ی 2018 اعلام شده است، نشان می دهد که 98.6% از کمپانی ها در گرجستان به اینترنت دسترسی دارند.
از ماه ژانویه 2018 امار نشان می دهد که 44% از کمپانی ه و شرکت ها در گرجستان از طریق لپ تاپ یا گوشی های هوشمند به اینترنت دسترسی دارند که از طریق اینترنت و امکانات آن، کسب و کار اینترنتی و دیجیتالی خود را گسترش می دهند. در میان این کاربران 40.3% از کمپانی هایی که صفحات وب داشته اند  سهم بسزایی در استفاده از اینتر نت داشته اند. چرا که با دیجیتالی شدن امور و همچنین کسب و کار و تبلیغات آن ها، بیشتر شرکت ها و صاحبان مشاغل در صدد راهی بسیار آسان و پر درآمد هستند. که این خود باعث استقبال ویژه ای از اینترنت و شبکه های اجتماعی می شود.

کسب و کار آنلاین در گرجستان
کسب و کار آنلاین در گرجستان

شبکه های اجتماعی که بیشتر شرکت ها وصاحبان مشاغل از آن ها استفاده می کنند می تونند شامل فیس بوک، اینیستاگرام، لینکدین، یوتیوپ و عیره … باشد.که امروزه اینستاگرام به خاطر امکانات آسان و قابل دسترسش، محبوبیت ویژه ای را در بین صاحبان کسب و کار پیدا کرده است. گرجستان به خاطر شرایط مطلوبی که برای اقامت گرجستان ، تحصیل در گرجستان و ثبت شرکت در گرجستان فراهم آورده است، می تواند در زمینه های کسب و کار دیجیتالی هم راهی را برای مهاجران بگشاید.
این در حالی است که 51.5% از کمپانی ها و شرکت ها از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنند.
آمار دیگر در باره ی استفاده از شبکه های اجتماعی است که با هدف گسترش کسب و کار آنلاین و فروش محصولات می باشد. این آمار 24.4% است و آمار جلب نظر مشتریان و تبادل نظر 23.5% بوده است.

بهر حال، با گسترش فناوری و رسانه های دیجیتالی در کسب و کار شرکت های کشور گرجستان، عصر جدیدی را در توسعه ی کسب و کار آنلاین فراهم کرده است

وان جورجیا ارائه خدمات سرمایه گذاری در گرجستان و اقامت گرجستان به همراه مشاوره رایگان

پیام بگذارید