اولین شب نشینی اقتصادی بین المللی در تفلیس

12آذر1397
0 نظر

 شب نشینی بین المللی در گرجستان

پایتخت گرجستان، تفلیس نام دارد. در تاریخ 30 و 31 نوامبر اولین شب نشینی اقتصادی بین المللی در تفلیس رخ می دهد. تفلیس میزبان این رویداد با شکوه می باشد. در این شب نشینی از جمله کسانی که شرکت می کنند، سران اقتصادی کشور و کارشناسان مدیریت شهری و فرهنگی می باشند. هدف این افراد در این انجمن صحبت در مورد برنامه ریزی های شهری و برقراری مدیریت عالی برای توسعه ی اقتصاد می باشد. که به صورت گسترده با هم گفتگو می کنند.

هدف از این نشست بین المللی کمک به شهرداری برای به وجود آوردن فضاها و محل های خاص و راه اندازی محله هایی در تفلیس می باشد. و دیگر اهداف این شب نشینی، توسعه ی فرهنگ محلی و جذب بیشتر گردشگران  به شهر و شب های تفلیس می باشد. شهر تفلیس از جاذبه های کشور گرجستان می باشد. گردشگرانی که به تفلیس سفر می کنند باید از فضاهای این شهر لذت ببرند. افراد زیادی به اقامت گرجستان، تحصیل در گرجستان، ثبت شرکت در گرجستان و یا سرمایه گذاری در گرجستان فکر می کنند. که این خود به خاطر تاثیرات فرهنگی و فضا های جذاب این کشور مخصوصا شهر تفلیس می باشد.

اقتصاد کشور گرجستان
اقتصاد کشور گرجستان

یکی از سران شرکت کننده در این رویداد خاطر نشان کرد که زنده کردن فرهنگ زندگی شبانه و برنامه هایی که شبانع در سطح شب اجرا می شوند، باعث به وجود آمدن کسب و کار های جدید و پر درآمد در شهر می شوند و در نتیجه گردشگران زیاد تری را به شهر تفلیس جمع می کند. هدف این شب نشینی آوردن نمونه هایی از پروژه های بهترین کشورها است و من مطمئن هستم که می توانیم بهترین و جذای ترین پروژه ها را در حوزه ی توسعه ی برنامه های اقتصادی شبانه داشته باشیم.

برنابرنامه های گردشگری در تفلیس
برنامه های گردشگری در تفلیس

در اینجا یک پلتفرم برای بحث و گفتگو داریم برای مثال:

از روش های راه اندازی کسب و کارهای بین المللی اقتصادی، می توان به مجوزها، ساختن مکان های جالب و خاص و همچنین برنامه ریزی برای برنامه های شبانه در سطح شهر اشاره کرد. بدین ترتیب برای کسانی که اقتصاد شهر تفلیس را توسعه می دهند و باعث رشد آن شده اند، راه اندازی برنامه های شبانه در سطح شهر تفلیس یکی از اولویت های شهرداری می باشد و امسال با تلاش های فراوان، طرحی مفهومی به منظور توسعه ی اقتصادی در شب های تفلیس ارائه دادند این طرح شامل سینماهای شبانه، موزه های شبانه، کتابخانه ها، سالنهای موسیقی برای کنسرت و خدمات حمل و نقل شبانه می باشد. این کارهای فرهنگی و اقتصادی می تواند به صنعت گردشگری و توریستی کشور گرجستان کمک کند.

پیام بگذارید