شرکت های گرجی چقدر نوآور هستند؟

12آذر1397
0 نظر

مهاجرت به گرجستان

در اینجا می خواهیم به این سوال که شرکت های گرجی چقدر نوآور هستند؟ خواهیم پرداخت . امروزه مهاجرت در بین ایرانیان به موضوع مهمی تبدیل شده است. دلایل مهاجرت می تواند مختلف باشد. مهمترین دلایلی که افراد را وا می دارد تا به مهاجرت فکر کنند، ادامه تحصیل و کسب و کار موفق تر است. قبل از مهاجرت باید همه جانبه مسائل و هدف هایتان را بررسی کنید و لینکه بدانید هدف از مهاجرتتان دقیقا چیست. اگر با تفکر و هدف اقدام به مهاجرت نمایید، می توانید شرایط بهتری را در حین مهاجرت و همچنین زمان استقرار داشته باشید و برعکس اگر هیچ برنامه ریزی و هدفی برای مهاجرت خود نداشته باشید و فقط صرفا بخواهید از کشور بروید، دچار مشکلاتی خواهید شد. گرجستان یکی از کشورهای پیشرفته می باشد که شرایطی را برای مهاجرت فراهم کرده است. امروزه ایرانیان بسیاری به موضوع مهاجرت فکر می کنند و دلایل آن ها میتواند شامل اقامت گرجستان، تحصیل در گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و ثبت شرکت در گرجستان باشد.

 

شرکت های گرجی چقدر نوآور هستند؟

آمارها نشان می دهند که 13.3%  از شرکت های گرجستان خدمات و محصولات جدیدی را به مارکت یا بازار گرجستان ارئه می دهند. در حالی که آمار ارائه شده ی این محصولات نوآورانه در سال گذشته مخصوصا در سال 2017 برابر با 14% بوده است. طی نظرسنجی های دفتر ملی آمار گرجستان که انجام شده است، این آمار را با هدف ارائه ی فرصت های شغلی با عملکردی نوآورانه منتشر کرده اند.
بدین منظور، در این نظر سنجی میزان نوآوری ها و تولید محصولات جدید توسط شرکت ها  54.3% بئده است که این شرکت ها در ابتدا خود این نوآوری ها را تولید و ارئه می دادند.  و در دیگر موارد فعالیت این شرکت ها در جهت حمایت از شرکتهای خلاق و نوآور بوده است .

شرکت های نوآور در گرجستان
شرکت های نوآور در گرجستان

از این نوآوری ها می توان در زمینه هایی مانند: تولید ماشین آلات، تجهیزات و نرم افزار نام برد که رشد آن ها با 19.5% بیشترین فعالیت را در زمینه های نوین و خلاق داشته است.
زمینه های دیگر به ترتیب شامل، طراحی با رشد 14.6% ، آموزش با رشد 14.4% و توسعه و تحقیق داخلی با رشد 12.9% در فعالیت های خلاق و نوآورانه فعالیت داشته اند.
آمار نشان می دهد که در گشور گرجستان 29.2% از شرکت ها، اقدام به توسعه ی ابزارهای جدید قیمت گذاری محصولات و خدمات خود کرده اند، و همچنین 27% از شرکت ها در زمینه های طراحی محصولات و بسته بندی آن ها، خلاق و نوآور شده اند. و در نهایت، می توان گفت که 23.4% هم در توليد مدیا و تکنولوژی های تبلیغاتی جدید و نوآورانه فعالیت دارند.

از این رو با انتشار این آمار می توان گفت که کسب و کار جدید و نوین در کشور گرجستان در سال های اخیر سهم بسزایی را در زمینه های شغلی داراست. دانستیم در سال های اخیر شرکت های گرجی چقدر نوآور هستند.

پیام بگذارید