اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری

7فروردین1398
0 نظر
تفلیس

اگر جزء کسانی هستید که مایلید به گرجستان مهاجرت کرده و سرمایه گذاری در گرجستان از اهداف شماست ، بهتر است همه جانبه فرصت های سرمایه گذاری را بررسی نمایید. اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های اخذ اقامت در گرجستان میباشد. در گرجستان برای سرمایه گذاران فرصت های سرمایه گذاری زیادی وجود دارد. چرا که کشور و دولت گرجستان از سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی حمایت می کند. درواقع بعد از انقلاب 2003، گرجستان اصلاحاتی را در زمینه دموکراتیک و اقتصادی انجام داد و از این رو شرایط خوبی را برای سرمایه گذاری به وجود آورد.

استراتژی اقتصادی کشور گرجستان نظام مالیاتی پایین، راحتی در آغاز کسب و کار، فساد کم و فرصت های سرمایه گذاری زیاد می باشد. اگر قصد ثبت شرکت در گرجستان و سرمایه گذاری در گرجستان را دارید، مشاورین وان جورجیا می توانند به شما در راه اندازی کسب و کار و یک شرکت جدید در گرجستان یاری رسانند و شما را راهنمایی کنند.

 

بهترین راه اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری

از زمان های بسیار دور و باستانی، همواره کشور گرجستان کشوری تجاری و فعال در امور تجارت بوده است. زیرا که این کشور در مسیری تجاری قرار دارد و این خود از دلایل موفقیت تجاری گرجستان محسوب می شود.

به طور کلی، از مهم ترین قسمت های تجارت گرجستان کشاورزی می تواند باشد چرا که در این زمینه فرصت های سرمایه گذاری گوناگونی می توان یافت. از مهمترین محصول صادراتی این کشور شراب را می توان نام برد. ولی محصولات دیگری مثل فندق و عسل هم هستند که در این زمینه موفق بوده اند.

به طور کلی می توان گفت که گرجستان در قسمت تولید غذا و نوشیدنی و در قسمت تولید محصولات فلزی خیلی موفق بوده است. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کرد این است که کشور گرجستان مناطق آزاد تجاری دارد که این خود باعث می شود که شرکت ها از لحاظ مالیاتی معاف شوند.

اگر بخواهید بدانید که چگونه می توان در گرجستان سرمایه گذاری کرد، اولین قدم شناختن و بررسی فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در این کشور می باشد. توصیه وان جورجیا به سرمایه گذاران و کارآفرینان این است که قبل از اقدام حتما با یکی از مشاورین با تجربه وان جورجیا برای شناختن و بررسی بهترین فرصت های سرمایه گذاری با حداقل میزان سرمایه، مشورت کنید.

به طور کلی اگر به دنبال راهی آیان برای دستیابی به سود زیاد هستید، سرمایه گذاری در گرجستان یک گزینه خوب می باشد. زیرا این کشور دارای موقعیت استراتژیک خوب برای تجارت می باشد. همچنین، گرجستان با ترکیه و چین به صورت آزاد رابطه تجاری دارد، این به این معناست که گرجستان با واردات و صادرات به این دو کشور از پرداخت مالیات معاف می باشد. در اینجا قصد داریم فرصت های سرمایه گذاری در کشور گرجستان را که مهم تر از بقیه می باشند را برایتان نام برده و توضیح دهیم.

 

اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری
اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری

انواع فرصت های اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در گردشگری گرجستان

همانطور که امروزه مشاهده می کنیم، مهاجران، مسافران و توریست های زیادی به کشور گرجستان سفر می کنند. از آنجایی که کشور گرجستان دارای جازبه های تفریحی و طبیعت های بکر و زیبا می باشد، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. از این رو نرخ صنعت توریسم و گردشگری در این گشور رشد چشمگیری دارشته است. بنابراین سرمایه گذاری در این صنعت می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد. آمار ها نشان می دهند که هر ساله این نرخ بالا تر می رود.

به این ترتیب، اگر در این زمینه و صنعت علاقمند هستید و می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید بهتر است شاخه های مرتبط با صنعت گردشگری را بدانید. شاخه هایی مانند راه اندازی رستوران ، راه اندازی هتل می توانند بسیار موفق باشند. در گرجستان با کمبود هتل مخصوصا در شهر تفلیس روبرو هستیم. در نتیجه سرمایه گذاری در راه اندازی هتل می تواند موفقیت چشمگیری را برای شما به همراه داشته باشد.

ساخت و ساز در گرجستان

یکی دیگر از مهم ترین فرصت های سرمایه گذاری در گرجستان ساخت و ساز می باشد. معمولا می توان با ساخت و ساز ساختمان های مسکونی ، تجاری و اداری در این زمینه فعالیت نمود. که هر سه شاخه بسیار مناسب و سودآور می باشد. در بین آن ها ساخت و ساز ساختمان های مسکونی بیشتر طرفدار دارد. بنابراین سرمایه گذاری در ساخت و ساز در کشور گرجستان می تواند برای سرمایه گذاران بسیار سودآور می باشد.

 

ساخت و ساز در گرجستان
ساخت و ساز در گرجستان

سرمایه گذاری در کشاورزی و دامپروری

همانطور که گفتیم کشور گرجستان دارای اقلیم و شرایط مطلوب و مناسبی برای کشاورزی می باشد. از این رو صنعت کشاورزی توانسته است به موفقیت و سود خوبی در این کشور برسد. ولی این را هم باید در نظر داشته باشید که جمعیت کشور گرجستان کم است و اگر تولیدات شما از محصولات کشاورزی و دامپروری انبوه باشد، باید به فکر صادرات این محصولات باشید. البته باید دانست که طبق قانون گرجستان زمین کشاورزی را نمی توان به اتباع خارجی فروخت ولی می توان زمین کشاورزی را اجاره کرد. از شاخه های این صنعت که می تواند بسیار سودآور و موفق باشند می توان به صنعت بسته بندی، تولید انرژی برق اشاره کرد.

اگر مایلید به کشور گرجستان مهاجرت کنید می توانید با مشاورین ما در وان جورجیا تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم درباره اقامت گرجستان و سرمایه گذاری را دریافت نمایید.

پیام بگذارید