سرمایه گذاری در کشور گرجستان چگونه امکان پذیر است؟

27اسفند1397
0 نظر

روش های سرمایه گذاری در کشور گرجستان

سرمایه گذاری در کشور گرجستان و همچنین گرفتن اقامت گرجستان از همین طریق موضوع بحث دیگر ما می باشد که نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است. شما می توانید از طریق سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کرده و اقامت آن را بگیرید. ولی برای این کار ابتدا لازم است تا شناخت بیشتری از اینکار پیدا کنید. هدف ما از این مطلب انتقال اطلاعاتی درباره سرمایه گذاری و راه های آن در کشور گرجستان می باشد.

سرمایه گذاری برای گرفتن اقامت و تابعیت

با استفاده از سرمایه گذاری در کشور گرجستان، می توانید در مدت خیلی کوتاهی اقامت این کشور را اخذ نمایید. این سرمایه گذاری می تواند خرید ملک یا املاک و یا ثبت شرکت و کارآفرینی باشد. با این حال طریقه سرمایه گذاری را به صورت های زیر به شما توضیح داده ایم:

• با استفاده از سرمایه گذای 35,000 دلار آمریکا و خرید املاک می توانید یکسال اقامت گرجستان را اخد نمایید.
• صادر کردن مجوز اقامت برای کسانی که حداقل 300,000 دلار آمریکا در این کشور سرمایه گذاری کرده اند. این مجوز مجوز 5 ساله است.
• با داشتن تراکنش سالانه به مبلغ 120,000 دلار آمریکا، می توانید مجوز 5 ساله برای اقامت را دریافت نمایید.
• همچنینی برای تابعیت گرجستان باید به صورت قانونی و بدون توقف 5 سال در گرجستان اقامت بگیرید.

سرمایه گذاری در کشور گرجستان با خرید املاک

از سریع ترین راه ها برای گرفتن اقامت می باشد. شما می توانید با حداقل 35000 هزار دلار در گرجستان ملک بخرید. به این ترتیب به شما اقامت یک ساله داده خواهد شد و شما هر سال این امکان را دارید تا آن را تمدید نمایید. و همچنین بعد از 6 می توانید اقامت دائم این کشور را به دست آورید.

سرمایه گذاری در کشور گرجستان با خرید املاک
سرمایه گذاری در کشور گرجستان با خرید املاک

سرمایه گذاری در کشور گرجستان با ثبت شرکت

همانطور که می دانید می توانید با سرمایه گذاری در گرجستان اقامت این کشور را بگیرید. شما می توانید با ثبت شرکت به گرجستان مهاجرت کرده و کسب کار خود را انجا انجام دهید. شما می توانید شعبه دیگر شرکت خود را در گرجستان تاسیس نمایید.
بازرگان های خارجی که مایل هستند در گرجستان شرکت ثبت کرده و آن را تاسیس نمایند، این امکان را دارند که یکی از شرکت های تحت قوانین ملی گرجستان را انتخاب نمایند. برای ثبت شرکت در گرجستان همه اسناد لازم بایستی به زبان محلی برگردانده شود. و همچنین در کنوانسیون لاهه، تایید گردند. این پروسه حدودا یک هفته طول می کشد. اگر قصد دارید از راه ثبت شرکت، به گرجستان مهاجرت کرده و اقامت بگیرید لازم است تا مالیات شرکتتان را هر ماه و هر سال بپردازید وگرنه نمی توانید اقامت این کشور را اخذ نمایید.

سرمایه گذاری در گرجستان از راه خرید اوراق قرضه دولتی

از دیگر راه های سرمایه گذاری در گرجستان می توان به خرید اوراق قرضه دولتی اشاره نمود. اینکار مانند همه کشور ها برای مهاجران امکان پذیر می باشد. و لازم به ذکر است که شما در این سرمایه گذاری لازم نیست که مالیات بپردازید. شما می توانید اوراق قرضه شهری خریداری کنید و در پروژه های مختلف این کشور شرکت نمایید. معمدلا شهرداری گرجستان این بودجه را برای پروژه هایی نظیر مدارس، فضای سبز، جاده سازی ها، پل ها و غیره استفاده می کنند. این پروژه ها برای جامعه مفید بوده و به نفع همه مردم گرجستن می باشد.

نتیجه گیری

سرمایه گذاری در گرجستان مزیت های زیادی دارد. از جمله این مزیت ها هزینه کم مقرون به صرفه بودن آن می باشد. یعنی نسبت به کشورهای اروپایی این کار برای شما کم هزینه تر تمام می شود. شما می توانید با هزینه کم در کشور گرجستان سرمایه گذاری کنید و با بازده عتای و سریع نتیجه کار خود را ببینید. و در کسب و کار خود موفق شوید و اقامت دائم این کشور زیبا را دریافت نمایید. شرکت های فعال در کشور گرجستان در زمینه های گوناگون بازار می تواند فعالیت داشته باشد. این مارکت رو به رشد به صاحبان مشاغل در زمینه واردات فرصت های ویژه ای را می دهد. این فرصت ها می توانند در زمینه هایی از جمله تولید مواد غذایی، مواد شیمیایی، پلاستیک، تولید مصالح ساختمانی، بسته بندی کالا ها، عرضه کالا های خانگی، ارائه محصولات سرامیکی، شیشه ایی و غیره می باشند.
جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با سرمایه گذاری و اقامت گرجستان می توانید با شرکت وان جورجیا تماس حاصل کرده و از مشاورین و متخصصان ما بهترین راه کارها و راهنمایی ها را دریافت نمایید.

پیام بگذارید