شرایط زندگی و اقامت در کشور گرجستان کدامند؟

25اسفند1397
0 نظر

زندگی در گرجستان

ما اینجاییم تا با شما درباره شرایط زندگی و اقامت گرجستان صحبت نماییم. امروزه افراد زیادی مایل به زندگی در گرجستان، این کشور زیبا می باشند. گرجستان یک کشور زیبا و آرام می باشد و انتخاب خوبی برای زندگی بی دغدغه می باشد. گرجستان کشوری در حال پیشرفت می باشد. شرایط زندگی در گرجستان برای خیلی از ایرانیان مناسب می باشد. از لحاظ فرهنگی با اینکه متفاوت می باشد، خیلی از لحاظ رفتاری شبیه ایرانیان می باشند. یعنی مردمانی مهمان نواز و مهربانی هستند.

برای ثبت شرکت در گرجستان و همچنین ممانعت از موانع قانونی، شما لازم است تا گواهی تجارت یا کسب و کار را دریافت نمایید و بایستی حتما درباره قوانین و مقررات کشور گرجستان بدانید و آن را رعایت کنید.

به طور کلی افراد بسیاری سالانه به منظور تحصیل، کار و زندگی به کشور گرجستان مهاجرت می کنند. آیا می دانید دلیل این معاجرت ها چیست؟ مزیت های زندگی در این کشور چه می باشد و غیره. در این مطلب سعی کرده ایم تا شما را با شرایط زندگی، کار، تحصیل و ثبت شرکت در گرجستان آشنا سازیم. با ما همرا باشید.

شما می توانید با روش های گوناگون در گرجستان اقامت گرفته و زندگی نمایید. یکی از این روش ها ثبت شرکت در گرجستان و اخذ ویزای کار در این کشور می باشد. روش های دیگر مانند تحصیل در گرجستان ، داشتن تخصص، خرید ملک می باشد.

بیشتر بدانید :

هزینه زندگی در گرجستان

 

زندگی در گرجستان
زندگی در گرجستان

کسب و کار در کشور گرجستان

اگر مایلید تجارت خود را با نام تجاری در گرجستان شروع کنید بایستی نام مستعارتان را توسط یک کارمند دادگاه عالی در گرجستان ثبت نمایید. به این ترتیب شما با کمک نام تجاری موفق به اخذ مجوز فعالیت کسب و کار می شوید.

قوانین کاری در کشور گرجستان

صاحبان مشاغل که در گرجستان کارمند استخدام می کنند، باید حتما قوانین تجارت را در کشور بدانند و آن را رعایت نمایند.

استخدام کارمند در گرجستان

همه صاحبان مشاغل در کشور گرجستان باید استخدام ها و حتی اخراجی های کارمندان خود را حتما گزارش بدهند. این کار را می توانند به صورت آنلاین انجام دهند. این موضوع شامل برگشت دوباره افراد اخراج شده، رفتن کارمند بی حقوق، مرخصی های کارمندان و همچنین فسخ قرارداد هم می باشند.

حساب بانکی در کشور گرجستان

همه صاحبان مشاغل و فعالان کسب و کار در کشور گرجستان حساب بانکی باز کنند. این را بدانید که افتتاح حساب ارزی در کشور گرجستان خیلی آسان می باشد. برای افتتاح حساب بانکی شما به پاسپورت، مجوز ثبت تجاری، اساسنامه شرکت و مدرکی اثبات سکونت شما نیاز دارید.

 

شرایط های اقامت در کشور گرجستان

اخذ اقامت با تحصیل در گرجستان

شرایط اقامت با تحصیل در گرجستان به این صورت است که فرد می تواند در دانشگاه ها یا مراکز آموزش عالی گرجستان ثبت نام نماید و اقامت گرجستان را از طریق تحصیل دریافت نمایند. این دانشگاه ها و مراکز شامل آموزشگاه ها ، مدارس و یا کالج می باشد. این فرد می تواند کارت یکساله اقامت گرجستان را دریافت نماید. این کارت را می توان هر ساله تمدید کرد.

اخذ اقامت با ثبت شرکت و کارآفرینی در گرجستان

از دیگر روش های گرفتن اقامت در کشور گرجستان، ثبت شرکت در گرجستان و همچنین کارآفرینی در این کشور می باشد. به این ترتیب آن فرد با ثبت شرکت خود قادر است تا کارت اقامت گرجستان خود را اخذ نماید.

 

اخذ اقامت با ثبت شرکت و کارآفرینی در گرجستان
اخذ اقامت با ثبت شرکت و کارآفرینی در گرجستان

گواهی ثبت و مجوز تجارت گرجستان

در گرجستان، صاحبان تجارت های کوچک جهت انجام انواع تجارت ها و استفاده از خدمات میبایست نسبت به اخذ گواهی درخواست دهند. اگر آنان قصد راه اندازی رستوران، میخانه، خوار و بار فروشی و یا فروش نوشیدنی های الکلی را دارند، میبایست مجوز فروش مشروبات الکلی در گرجستان را دریافت کنند.

تمامی تاجران میبایست گواهی استفاده از خدمات در گرجستان را اخذ نمایند، این مجوز به مدت یکسال اعتبار دارد و 50 دلار هزینه می برد، این گواهی میبایست هر سال یکبار تمدید گردد.

اخذ اقامت گرجستان از راه کارمندی

ار راحت ترین روش های گرفتن اقامت، اخذ اقامت گرجستان از طریق کارمندی یا کار می باشد. این اقامت، مربوط به زمانی می باشد که شما دیگر به ثبت شرکت در این کشور نیازی نخواهید داشت به این ترتیب شما می توانید در یک شرکت گرجی معتبر استخدام شوید و اقامت گرجستان را دریافت نمایید. این اقامت در ابتدا یکساله می باشد. بعد از آن، فرد متقاضی زمانی که قرارداد خود را با محل کارش تمدید نمود، اقامت وی هم تمدید خواهد شد.

اخذ اقامت پزشکی در گرجستان

از دیگر روش های گرفتن اقامت در گرجستان، اقامت پزشکی می باشد. اگر امکانات پزشکی در یک کشور مطلوب نباشد، اگر فردی دارای بیماری هایی همچون سرطان، دیابت، نارسایی کلیوی، نارسایی قلبی، هموفیلی و می باشد، می تواند برای درمان خود به این کشور مهاجرت نماید. در ابتدا اقامت یکساله به آن فرد تعلق می گیرد که با توجه به شرایط خاص فرد متقاضی می توان اقامت را تمدید نمود.

اقامت گرجستان از راه خویشاوندی

می توان اقامت گرجستان از طریق روابط خویشاوندی را از دیگر راه های اقامت دانست. زمانی که یکی از اعضای خوانواده شما مانند پدر یا مادر خانواده و یا بقیه اعضای خانواده مثل فرزندان در کشور گرجستان اقامت داشته باشند، می توانید از راه گواهی برای اقامت گرجستان اقدام نمایید.

در این مطلب سعی نمودیم تا شرایط زندگی و اقامت را برایتان توضیح دهیم. اگر به کشور گرجستان و زندگی در آن علاقمند هستید، و می خواهید برای مهاجرت و اقامت آن اقدام نمایید، نیاز به مشاوره مجرب و متخصص در این زمینه دارید. شما می توانید با کمک شرکت وان جورجیا به اهداف و زندگی رویایی خود در کشور زیبای گرجستان برسید. شما می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان وان جورجیا تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

پیام بگذارید