نشست تجاری شرکت‌های دانش‌بنیان در گرجستان برگزار می‌شود

27مهر1397
0 نظر

دومین نشست تجاری شرکت‌های دانش‌بنیان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 27 تا 29 تیرماه سال جاری به مدت سه روز در کشور گرجستان برگزار می شود.
به گزارش وان جورجیا  و به نقل از گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی در راستای توسـعه صادرات، همکاری‌ها و تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان، نشست تجاری B2B شرکت های دانش‌بنیان و فناور را با همکاری پارک علم و فناوری یزد در کشور گرجستان همزمان با افتتاح مرکز تجاری- فناوری ایران در تفلیس برگزار می شود.
این نشست یک رویداد فناوری تخصصی با محوریت محصولات دانش بنیان و فناور در حوزه های کشاورزی، صنایع غذایی، درمان و محصولات پزشکی، ساخت و ساز و صنایع الکترونیک است و توسعه همکاری های بین المللی و کمک به صادرات محصولات فناور و دانش بنیان ایرانی در منطقه قفقاز و کشورهای CIS مهم ترین هدف برگزاری این رویداد بین المللی است.
افتتاح نشست به همراه سخنرانی مقامات ایرانی و گرجی، سخنرانی های کلیدی با محوریت بررسی بازار محصولات دانش بنیان ایرانی در منطقه قفقاز، ارائه 10 محصول برتر دانش بنیان توسط نماینده شرکت ها، افتتاح رسمی مرکز تجاری- فناوری ایران در گرجستان در حوزه محصولات ساختمانی (فاز اول)، نشست تجاری شرکت های ایرانی و گرجی، بازدید از پروژه های موفق و درد دست اقدام و همچنین مراکز علمی و فناوری در تفلیس و سمینارهای آموزشی با محوریت کسب و کار در گرجستان و منطقه قفقاز از جمله برنامه های اصلی این رویداد است.
کلیه شرکتهای دانش بنیان و فناور دارای توان صادراتی می‌توانند درخواست خود را حداکثر تا تاریخ 10 تیرماه به کارگزار اجرایی با شماره تماس 03537259713، 03537269818 و 09120557564 اعلام کنند.

پیام بگذارید