کار در گرجستان،اقامت از طریق کار در گرجستان

25مهر1397
0 نظر

اقامت از طریق کار در گرجستان

 یکی از راه های اقامت گرجستان اخذ اقامت از طریق ویزای کار است. اخذ اقامت از طریق کار در گرجستان راه ها و قوانین خاص خود را دارد که در این مقاله مطالبی را در مورد اخذ اقامت از طریق کار در گرجستان  در اختیار شما میگذاریم تا بیشتر بدانید.اخذ اقامت از طریق کار در گرجستان شاید بتواند راهی برای زندگی در کشور گرجستان  باشد. در این مقاله که توسط شرکت وان جورجیا تهیه شده است تمامی شرایط اخذ اقامت از طریق کار در گرجستان توضیح داده شده است. امید است مورد استفاده شما همراهان همیشگی شرکت خدماتی وان جورجیا قرار بگیرد.اخذ اقامت از طریق ویزای کار در گرجستانخارجیانی که می خواهند در گرجستان کار کنند باید مجوز کار در گرجستان را دریافت کنند. در صورت صدور کارت اقامت از طریق اراده قرارداد استخدام برای فرد خارجی، شخص مجاز به انجام فعالیت و اشتغال در کشور گرجستان می باشد. کارت اقامت موقت پس از درخواست اعطا میشود.اتباع بعضی کشورها، مانند ایرانیان حق ورود به کشور گرجستان بدون ویزا دارند.گرجستان در سال  ۲۰۱۴ یک سیاست ویزای جدید را تصویب کرد. افرادی که می خواهند در کشور کار کنند، باید کارت اقامت موقت و زماندار کسب کنند.این نوع کارت اقامت موقت به عنوان یک مجوز کار عمل می کند، اما تنها در صورتی که دارای مدت مشخص باشد.کار در گرجستان با استفاده از ویزای توریستی (بدون کارت اقامت) مجاز نیست.درخواست کارت اقامت موقت (کار) گرجستانیک خارجی که خواهان سرمایه گذاری، باز کردن یک تجارت یا کار در گرجستان باشد، باید یک کارت اقامت موقت معمولی به دست آورد. این سند توسط اداره ثبت احوال و اسناد صادر می شود. اسناد زیر در هنگام ارسال درخواست کارت اقامت موقت مورد نیاز است:مدارک لازم برای کارت اقامت موقت کار در گرجستان

  • پاسپورت معتبر
  • فرم درخواست کارت اقامت
  • یک عکس
  • رسید پرداخت هزینه پردازش کارت اقامت، اسناد اضافی ممکن است مورد نیاز باشد، مانند اسنادی که بیشتر بتوانند هویت را اثبات کنند، اسنادی مانند اسناد اثبات موقعیت مالی و هدف اقامت فرد در کشور.
  • فرم درخواست می تواند به زبان گرجی یا انگلیسی پر شود. تصمیم به تصویب یا صدور کارت اقامت در 10 روز به اطلاع عموم میرسد.

یافتن شغل در گرجستانروند یافتن شغل برای خارجیان در گرجستان بسیار معمول است و می تواند به صورت آنلاین و یا از طریق ارتباطات انجام شود.اگر شما آموزش ندیده باشید، پیدا کردن کار در تفلیس یا هر شهر دیگر ممکن است دشوار باشد.بهتر است با شرکت های بین المللی بطور مستقیم در ارتباط باشید تا اگر موقعیت کاری دارند آن را بدست آورید، چون آن ها تمایل به جذب نیروهای خارجی دارند بنابراین بهتر است مستقیما با آن ها در ارتباط باشید. البته بسیار مهم است که تجربیات شما در ارتباط با فعالیت شرکت های موردنظرتان باشد.زندگی و کار در گرجستان می تواند یک تجربه ارزشمند و مفید باشد.گرجستان چالش های بیشتری نسبت به برخی کشورهای اطراف دارد، اما بدلیل ثروتی که این کشور دارد نسبت به رقبا برتری دارد.از معماری منحصر به فرد وظاهری فراموش نشدنی تا غذای خوب، حرکت به سمت جلو  وپیشرفت گرجستان به یکی از جاذبه های پرطرفدار زندگی در گرجستان تبدیل شده است.در این مقاله سعی شد که به اجمال به شرح اخذ اقامت از طریق کار در گرجستان پرداخته شود امید است مورد پسند شما همراهان همیشگی شرکت وان جورجیا قرار بگیرد مشخصا موارد ذکر شده بصورت کلی ذکر شد که شرایط و موارد استثنایی ممکن است.

وان جورجیا همراهی مطمئن و همیشگی شما در بهشت قفقاز,کشور گرجستان

پیام بگذارید