اخذ اقامت دائم گرجستان با سرمایه گذاری

26مهر1397
0 نظر

در قوانین جاری گرجستان، سرمایه گذار به شخصی گفته می شود که حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار لاری به صورت مستقیم در گرجستان سرمایه گذاری کند.

کسانی که حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار لاری در گرجستان آورده دارند و قصد اخذ اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت را دارند، کارآفرین نامیده می شوند.

لازم به ذکر است که حداقل مبلغ مذکور حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار لاری بایستی به صورت کاملا مستقیم در تجارت مورد نظر شخص متقاضی سرمایه گذاری شود و خرید ملک برای شرکت جزو سرمایه گذاری مستقیم محسوب نمی شود و اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک، قانون دیگری می باشد.

بیشتر بدانید :

اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری

دولت گرجستان برای شخص سرمایه گذار احترام زیادی قائل است و امکانات مختلفی را نیز در اختیار وی می گذارد از جمله: امکان استفاده از اطلاعات و داده های اتاق بازرگانی وزارت اقتصاد گرجستان جهت شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در گرجستان ،امکان بررسی مشارکت برخی بانک های گرجستان در پروژه فرد سرمایه گذار ، اعطای کارت اقامت پنج ساله و یا حتی واگذاری اقامت دائم گرجستان به سرمایه گذار در صورت داشتن سابقه مدیریتی و سرمایه گذاری در اماکن دیگرو غیره

در صورت برنامه ریزی صحیح در سرمایه گذاری در گرجستان ، می توانید بعد شروع سرمایه گذاری و بازدید بازرس دولت از سرمایه گذاری شما در گرجستان ، اقامت دائم گرجستان را فورا دریافت نمایید.

پیشرفت چشمگیر کشور گرجستان در بهبود فضای کسب و کار، مولفه ارزشمندی است که طی چند سال اخیر در تعدادی از شاخص های بین المللی ثبت شده است. گرجستان به عنوان کشوری با ثبات سیاسی پایدار، عاری از فساد، با هزینه های کسب و کار پایین، یک دنیا فرصت را برای سرمایه گذاران فراهم آورده است.

شرکت وان جورجیا با سالها تجربه در امور اقتصادی گرجستان، آماده ارائه انواع پروژه های اقتصادی برای شما هموطنان گرامی میباشد،برای اطلاع و آشنایی با پروژه ها و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس جهت هماهنگی : 00995591955002

ساخت و ساز در گرجستان

اگر مایلید به کشور گرجستان مهاجرت کنید می توانید با مشاورین ما در وان جورجیا تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم درباره اقامت گرجستان و سرمایه گذاری در گرجستان را دریافت نمایید.

پیام بگذارید