مهاجرت خانوادگی به گرجستان چگونه امکان پذیر است؟

31فروردین1398
0 نظر

اقامت خانواده به گرجستان

مهاجرت خانوادگی به گرجستان یکی از موضوعات مهمی می باشد که خیلی از مهاجران به آن فکر می کنند. خیلی از کسانی که مایل هستند به کشور زیبای گرجستان مهاجرت کرده و اقامت آن را داشته باشند، قصد دارند تا با خانواده شان به گرجستان مهاجرت نمایند. زمان که می گوییم خانواده در واقع به همسر و فرزندان اشاره داریم. همچنین سن فرزندان بایستی زیر 18 سال باشد. اگر شما هم قصد مهاجرت خانوادگی به گرجستان و گرفتن اقامت آن را به همراه خانواده تان دارید، لازم است بدانید که مهاجرت خانوادگی به گرجستان شامل بخش هایی می باشد که ما قصد داریم در این نطلب به آن ها بپردازیم. با ما باشید.

 

اقامت خانواده به گرجستان
اقامت خانواده به گرجستان

اقامت خانوادگی در گرجستان

اگر شما جزء کسانی هستید که می خواهید به شکل خانوادگی به کشور گرجستان مهاجرت کرده و خواستار گرفتن اقامت این کشور برای کل خانواده هستید، باید این را بدانید که گرفتن اقامت برای همه خانواده کار راحتی نمی باشد و فقط با بهره از راه های معدود برای گرفتن اقامت گرجستان این کار میسر می باشد. برای مهاجرت به این کشور، لازم است که یکی از اعضای خانواده یکی از راه های اخذ اقامت گرجستان که در آن به خانواده او این امکان را می دهد تا همراه او باشند، را انتخاب نماید و از طرق آن روش، خانواده خود را به گرجستان ببرد. شما با استفاده از بعضی از راه های گرفتن اقامت گرجستان، این امکان را دارید که مهاجرت خانوادگی خود را انجام دهید. در واقع راه هایی که شما می توانید از طریق آن ها اقدام نمایید، می توانند شامل اقامت گرجستان از راه کار، از راه ثبت شرکت در گرجستان، از راه سرمایه گذاری در گرجستان و غیره می باشند. به این ترتیب، شما می توانید از طریق هر کدام از این راه ها، برای مهاجرت خانوادگی به گرجستان اقدام بکنید. فقط لازم است که برای این کار حتما فرم مربوط به همراهی خانواده را به اداره مورد نظر ببرید.

پیوستن خانواده به یکی از اعضای خانواده دارای اقامت گرجستان

اگر شما اقامت گرجستان را داشته باشید و بخواهید دیگر اعضای خانوادتان را به گرجستان بیاورید، این امکان را دارید که بعد از اینکه مدتی گذشت، برای این کار اقدام نمایید. بگذارید برایتان مثالی بزنیم: مثلا در روش گرفتن اقامت گرجستان از راه خریدن ملک، زمانی که مدت 6 سال از اقامت شما گذشته باشد، شما در واقع دیگر اقامت دائم را دارید. بعد از گذشت این مدت زمان، برای انتقال خانوادتن به گرجستان و در کنار خودتان اقدام فرمایید. اعضای خانواده می تواند اعم از همسر و فرزندان زیر 18 و اشخاص ناتوان و وابسته به شما باشد. به این ترتیب، آن ها می توانند به این کشور مهاجرت کرده و در کنار شما صاحب اقامت گرجستان کردند.

در این دو روشی که برایتان ذکر کردیم موارد مشترکی وجود دارد که یکی از آن ها این می باشد که بعد از مدتی، اعضای خانوادتان قادر نیستند تا شهروندی کشور گرجستان را بگیرند. مگر اینکه هر کدام از آن ها گرجستان از طریق هر روشی که به آن ها اجازه گرفتن شهروندی کشور گرجستان را بدهد، اقدام نمایند. ولی در کل، این امکان را دارند که از همه مزایای اقامت دائم این کشور زیبا استفاده نمایند. در واقع می توان گفت که تنها وجه تمایز آن ها با افرادی که موفق به گرفتن شهروندی گرجستان شده اند، این است که آن ها پاسپورت کشور گرجستان را نمی توانند دریافت کنند و همچنین این امکان را ندارند تا در رای گیری های ملی و مهم شرکت نمایند.

 

پیوستن خانواده به یکی از اعضای خانواده دارای اقامت گرجستان
پیوستن خانواده به یکی از اعضای خانواده دارای اقامت گرجستان

لازم به ذکر است که بدانید که از جمله زیر مجموعه های مهم مهاجرت خانوادگی به گرجستان، مهاجرت به گرجستان از راه ازدواج می باشد که در مطالب قبل درباره آن به تفصیل با شما صحبت کردیم.

در نهایت می توان گفت که داشتن اقامت دائم کشور گرجستان به این معنا می باشد که فرد این امکان را دارد که برای همیشه در کشور گرجستان بماند و زندگی کند. ولی نباید اشخاص دارای اقامت دائم را با افرادی که شهروندی گرجستان را دریافت کرده اند یکی دانست، چرا که با هم متفاوت هستند. در واقع افرادی که شهروندی گرجستان را ندارند از داشتن پاسپورت و حق رای دادن ملی محروم می باشند. همچنین، فرد در اقامت دائم گرجستان، کارت اقامت دائم دریافت می کند ولی این در حالی است که در شهروندی کشور گرجستان، فرد نه تنها کارت اقامت دریافت می کند، بلکه پاسپورت گرجستان را هم می گیرد و علاوه بر این می تواند از همه حقوق یک شهروند گرجستان استفاده نماید. این حقوق می تواند شامل حق رای ، گرفتن وام های بانکی با شرایط راحت تر و غیره می باشد.

اگر شما قصد دارید تا با همراهی خانوادتان به کشور گرجستان مهاجرت کرده و اقامت دائم این کشور را بدست آورید، می توانید با کارشناسان ما در وان جورجیا ارتباط برقرار کنید تا آن ها بهترین مشاوره ها و راهکارهای ممکن را برای مهاجرت خانوادگی به گرجستان و گرفتن اقامت این کشور به شما ارائه بدهند و کار مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان را برای شما هموار سازند.

پیام بگذارید